Jesteśmy pewni jakości naszych produktów i dlatego wszystkie pozycje oferowane w naszym sklepie są objęte gwarancją. Dzięki temu masz pewność, że w przypadku jakichkolwiek wad technicznych lub mechanicznych uszkodzeń, możesz skorzystać z opcji reklamacji.

Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważysz, że produkt ma wady lub został uszkodzony podczas transportu, należy niezwłocznie skontaktować się z nami. W przypadku reklamacji wymagane jest dołączenie skanu dokumentu zakupu - faktury lub paragonu - oraz przesłanie wadliwego produktu z powrotem do nas.

Naszym celem jest jak najszybsze rozwiązanie problemu i usunięcie wadliwości produktu. Po otrzymaniu przesyłki, niezwłocznie przystępujemy do sprawdzenia wady zgłoszonego produktu i dokonujemy decyzji co do dalszego postępowania. W przypadku stwierdzenia wadliwości, wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze. Zdarza się, że wymiana jest niemożliwa z powodu braku dostępności danego produktu, wówczas oferujemy zwrot pieniędzy.

W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat reklamacji, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. Zapewniamy szybki i profesjonalny proces rozpatrywania reklamacji, ponieważ zależy nam na Twojej satysfakcji z zakupów w naszym sklepie.